Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EU předvedla to, co se od ní dalo očekávat. Nevěřil jsem v tento konglomerát už od doby jeho vzniku, a proto jsem při referendu před 17 roky volil proti.

Ještě nikdy v dějinách se neosvědčilo, že by se princip sjednocení národnostně a kulturně odlišných celků osvědčil. Naopak - pro menší národy znamenalo něco podobného vždy útlak, útisk a diktaturu, čehož jsme i v tomto případné byli svědkem.

Ano, krásná slova o společném evropském úsilí, prosperitě a vzájemné pomoci (co mi to jen připomínalo?!) včetně přihlouplých nařízení a jednání o ničem. Ale jen v době, relativního klidu, kdy se vcelku nic moc neděje a kdy jsou skutky v opravdové zkoušce v nedohlednu, ale předspověditelné.

0 1
možnosti

...ale i tak hodnnotím článek kladně R^

0 0
možnosti

....R^ .... obávám se ale, že až přijde jejich čas, znovu vylezou ze svých skrýší.

0 0
možnosti
Foto

Podle mě EU opravdu totálně selhala. Jakmile se objevil virus na jejím území, měla vyslat spřátelená vojska na území všech států EU, obsadit a řídit strategické podniky a strategické křižovatky. Ve všech zemích svou dočasnou přítomností nahradit místní samosprávu a do všech národních vlád dosadit své poradce.

Tohle měla udělat!

2 0
možnosti

I31v32o 77B57o33u23š71e

25. 3. 2020 22:19

Jako občan EU byste si nejprve měl zjistit, jakáé má EU kompetence. A třeba i zjistit, proč a díky komu je nemá.

2 1
možnosti

Má, bohužel, tak velké kompetence, že se podle rozhodnutí EU musí měnit i legislativa států. Vám to připadá málo? Naštěstí nemá ještě tak velké, že by boj s koronavirem byl v její výlučné kompetenci.

7 1
možnosti

Evropaská unie že zklamala?

Jak koho! Mne například ani trochu!

Já už jsem v roce 2003 v referendu volil "NE", protože jsem si nikdy nemyslel, že takový spolek, který slibuje modré z nebe, může někdy v pořádku fungovat.

Kdo toho příliš moc slibuje, je v mých očích nevěrohodný. A jelikož jsem Evropské unii nevěřil, nemohla mě zklamat. Zklamat vás může pouze ten, v koho vkládáte určitéí naděje.

5 2
možnosti
Foto

V roce 2018 vypukla epidemie tubery na kterou onemocnělo 10 milionů lidí a 1 milion lidí zemřelo. U nás na běžnou chřipku onemocní přes 10 tisící lidí a zemře jich na běžnou chřipku 1 800 . Kdo o tom ví ???

2 6
možnosti

L49u82d18ě39k 79T51o13n10d96r

25. 3. 2020 22:42

Už jste tu zas? :-/

3 1
možnosti
Foto

Tak, tak , a místo poledního "Anděl Páně" halekáme odrhovačku...

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 568x
Jsem muž, který se snaží vidět očima, nikoli zaběhlou konvekční uniformou.

Seznam rubrik